Talia Rumlow – Forfatter!

HURRA!!

Jeg er tilbake på blogg.no. Tusen tusen takk blogg.no for at dere ønsker å inkludere meg. Dette blir gøy!

Som overskriften sier, jeg er forfatter. Ikke publisert ennå, dessverre. Men forhåpentligvis, vil det komme etterhvert.

Her på bloggen, vil jeg legge ut mine historier, kapittel for kapittel, samt litt videoer, håndarbeid, grafisk design, matlaging, og mye mye mer. Jeg gleder meg vilt til å dele alt dette med alle dere andre fantastiske bloggere her på blogg.no.

Historiene mine er fortrinnsvis på engelsk, da jeg skriver for et bredt publikum, også i utlandet. Jeg starter dette første innlegget med å dele coveret til min mest populære historie.

Heng deg på, dersom du som meg digger å lese 50 Shades Of Grey lignende historier, spekket med litt humor og drama.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg